Thursday, July 19, 2012

REJAB SYAABAN BERLALU

RAMADHAN MENJELMA

Assalamualaikum semua
Last Syaaban dah hari ni, pagi ni dengar Tanyalah Ustaz pasal Ramadhan
tiba tiba aku terasa sayu entah mengapa
mungkin mengenangkan @ teringat2 DOSA yang aku lakukan
SUBHANALLAH
hamba banyak melakukan DOSA YA ALLAH
AMPUNKAN hambamu YA ALLAH
huk huk huk
tapi cam biasa ar takleh nak FELLING lama2
Harraz si kecik aku tu asyik merengek nak susu jew
hihihihihiiii
pastu aku pujuk dia main tulis2 & kaler2
sedang leka dia bermain
aku pun bergegas ler menyiapkan diri nak ke mana lagi
nak pi kije ler......
gi antar sayangku, beli makanan buat dia bagai
ZUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSS
bawak kete agak laju (hihihihiiii)
dengar lagi pasal Ramadhan
sayu lagi
SEMOGA RAMADHAN TAHUN INI LEBIH BAIK DARI TAHUN SEBELUMNYA
AMIN



No comments:

Post a Comment