Thursday, July 19, 2012

JALAN JALAN & KARA OK

HAPPY TIME WITH LOVELY SISTER

Seronok gak g jalan2 bersama adik aku Leha ni hah
pagi2 lagi aku dah kuar rumah
antar anak macam biasa
pastu zusssssssssssssssss terus ke rumah Leha
Leha suruh pakai kereta dia
then terus g makan
kami g makan kat kedai Pokok Cherry
kat situ nasi berlauk dia sgt sedap sedap dan sgt sedap tau
lepas makan jam masih pukul 9 pagi
awal lagi kan
kami terus ke Kuantan Parade
parking banyak sgt lagi
stop kete aku dgn Leha nak masuk
Pak Guard tak kasik masuk
dah ler aku tanya tak jawab
tak kira ler kita tua ke muda
adab harus di jaga
jenis org tua takde adab ler tu
Leha apa lagi panas gak
we all lepak dalam kereta lagi
sebab lagi 10 minit baru nak ke jam 10.00 pagi
tu ler awal sgt g MALL
nasib ler
we all tukar paking tingkat 2 lak
Leha suruh aku berhenti kat Pak Guard tu
amik pic dia....
hah tau takut
soping sikit2 kat sana
memang giler2 tgk baju anak2 kan
dalam kul 12 tghari
aku dgn Leha terus ke Komplek Teruntum
wak apa lagi
nak KARA OK ler
haahhahaa

Nasi berlauk 

Jadi peserta ke 10 pelanggan KP hari ni
hahahahahhhhhaaaa 

Banyak lagi kedai tak bukak 
















Ada PERINGATAN tu weh
bagus bagus

No comments:

Post a Comment