Tuesday, September 6, 2011

BERBUKA POSE SENDIRI

Menu aku very simple kalau berbuka sorang2 ni
Tak kisah, yg penting perut dapat isi nasi
Takut sakit kepala lak
Alhamdulillah lepas pose satu hari
Balik kije tu aku terus g dapur masak nasi
Ikan dah ready tuk digoreng
Pastu g lepak2 umah mok dulu
Masa azan berkumandang tu aku masa kat umah mok
Minum air oren seteguk


Menarik tak?
Hahahahhahaaha


Lepas ibu makan, bagi makan Harraz lak......


                                              Mamam sayang



Kakak Farah baru balik dari DUngun, beraya dgn Umi, mok & Leha


Lepas2 settle makan, masuk bilik
Masa tuk main


Ni ler kije anak2 aku bila malam2
Main FB dgr YOUTUBE


Nasi tuk suami aku
Mok kasi lauk kari ikan merah tak nak
Dia kata nak makan cenggini jer

Air barli

No comments:

Post a Comment