Tuesday, September 6, 2011

6 SEPT 2011 - 8 RAYA DAH

Hari ni aku berpose ganti
Tapi tah ngapa lak badan rasa tak sihat semcm jer...
Penat sgt rasa seluruh badan aku ni
Nak2 tang betis....lenguh habis
Kebetulan lak boss ada meeting kat Pekan
So aku pun melepak ler dlm bilik kecik kami
Tertido gak jap
Pastu member aku masuk
Kak Cik namanyer, dia tolong urutkan betis aku...
Thanks Kak Cik

******************************************

MOOD KIJE DATANG LER

Tolong ler ngapa ni malas sgt rasa nak kije
Dari sari ke sari makin malas
Dah ler kena ganti ADMIN cuti bersalin
Kije dia lagi kije aku lagi
Sah2 ler kije aku yg melambak2 tu aku buat tak kisah pun
Duk layan kije org yg makin banyak2 nih
Padan dah gini
Kalau kije tu memang dah duk dlm pale hotak aku
NO HAL
Ni nak kena kol ler
Nak kena study ler
ADOOOOOOOOIIIIIIIII
TULUN
TULUN
Dah badan aku tak leh terima suasana cenggini
Otak tak leh terima gak
Jadik lemah semacam
YA ALLAH
Tolong ler kuatkan semangat aku
& sihatkan tubuh badanku
AMIN

No comments:

Post a Comment