Wednesday, July 18, 2012

KUCING MOK "NING " DAH SARAT

CUKUP BULAN DAH

Hari ni Ning asyik duduk rumah aku jer...cari tempat yg sesuai kot nak bersalin, kesian dia mok takde kat rumah...mok g key el tgk Nora...lawat dia sebelum bersalin.
Aku balik kije tadi Ning dah ada kat dalm rumah...aku bagi dia keropok keping jer..sebab aku takde ikan nak bagi dia makan...
pastu dia masuk dalam bilik air ler....
yg bestnyer dia masuk dalam almari anak2 aku
macam nak bersalin sgt dh nampaknya
aku pu n kol abg kesayngan dia "Aidil"
dia suruh Adam mari amik
hihihihihiiii
kesian Ning mok takde kan
tak terurus dia
macam kami semua ler kalau mok takde sehari
hik hik




Enak kamu ya...duduk di situ
Adam dtg amik pun tak nak turun
hihihiiiii
Ning Ning
esok mok balik dh tau
nak bersalin pun tunggu mok dulu tau
mak lang takut nak handle kamu bersalin
hihihihiii

No comments:

Post a Comment