Tuesday, July 10, 2012

DINNER AT ZUZANNA CHENGAL LEMPONG

REZEKI MALAM INI

maaf ler aku nak citer tuk simpanan aku je ni
hihihihihih
tu ari nak g makan malam
tekak terasa sgt nak makan KUEY TIAW HONG KONG
aku paling suka makan kat kedai ni
best & banyak sayur
kebetulan kuar dari rumah nak naik kete
lalu ler keta GETZ HITAM CBU 8977
dia tanya aku nak g makan kat ner
aku ckp ler nak makan kat situ ler...
pastu dia kata jom g sekali
ARIFF belanja
alhamdulillah
rezeki anak2
dan jugak kami suami isteri



                                                                        Leha dan Ariff
                                                             pihak yg belanja kami dinner
                                                                    thanks both of u
                                                                             amin


                                                       ni paberet aku kat kedai ni

sedia menunggu makanan sampai




                                                           hirup dik jangan tak hirup


adik lak
siap mjilat jari
huh

Baik punyer
siap menghirup tom yam dalam pinggan
ahaks.......

No comments:

Post a Comment