Thursday, October 20, 2011

HADIAH SUKAN FARAH

Ni hah hadiah yang Farah dapat masa main sukan tu hari
dia dapat 5 hadiah, yg 1 tu dah dapat masa hari sukan
sebab tu hadiah persendirian masa tiup belon
dapat no 1
heheheheheh
ada sedikit dialog dari Farah sebenarnya ni....



Farah : Bu bu.....ngapa Farah main sukan Ibu yang dapat hadiah tu? Kan Farah yang main kaki gajah lari, dll

 * sebenarnya dia heran kot ngapa banyak ngat dapat tipuware* yg tak berapa sesuai utk diri dia*
hahahahahhahahaha

Aku : Lor, tu kan memang hadiah tuk Farah, sebab Farah yang menang kan, bukan Ibu...

Farah : Ye lah, kan bekas2 tu Ibu yg selalu pakai, Farah tak pakai pun

Aku : ( logik gak soalan anak aku ni...u r so clever my dear )
boleh tanya soalan yg logik
Ye lah Farah......jawapan senang tuk mhabiskan dialog aku dgn dia
hahahahahahhahahahahahhaaa

Cukup tuk tgh malam ni aku bercerita
nak lipat kain lak ni
banyak lagi tu
huhuuuuu....








Pukul 1 pagi settle udah kije aku
mau dengar Ustaz Azhar ceramah lak sambil melelapkan mata
occay permisi dulu yer ibuk2 bapak2 semua
panjang umur jumpa lagi
salam

No comments:

Post a Comment