Wednesday, August 10, 2011

MALAMKU BERSAMA HARRAZ

Begini ler kehidupan aku hari2 malam bersama Harraz...si kakak main2 kat luar dgn Masitah & Nureen @ kadang2 dia akan ke rumah mok,Abg Din ke masjid bersama Along Haikal..aku layan harraz dlm bilik..aku tak leh tido atas katil dah sejak dia 3,4 bulan..takut dia jatuh katil.tk tenteram nak oiiii...sebenarnya dia tu nak buka lemari nak "khenjoh" baju dia  & kakak dia dlm lemari tu, buat lawak dulu konon..ish3..mcm2 adik ni...senyum ler apa lah....kita tgk apa dia buat lepas ni...hehehehehe.."TERJAH"



 Main benda lain dulu


Hah dpat pun....fuh....aku terus tutupkan lemari tu lau tak......kena susun balik.... 


Tgh pk ler konon "ngaper ibu ni tak bagi aku buat benda ni ek".....hahahahahaha....lor ruphanyer dia sedang meneran "eit eit"...buat kuih lak anak ni...takpe..lagi pun dah lama tak basuh "eit eit" adik...teruskan dik...

 Tu dia..................tersembul2 kuar "eit eit" dia hah...habis kena suar n baju.......
****************************************************
Masa duk sibuk aku duk dlm bilik air..tel berbunyi lak...adooiiii..dari tadi taknak bunyi...ruphanyer IKAH kol..suruh mai umah mok makan rambutan...RASHIDAN N UMI baru sampai dari kg..



Ahhhhhh...sedapnyer....tapi boleh makan malam jer lah...kan sekarang bulan Ramadhan..hehehheeee...thanks Umi n Rashidan......ok jumpa lagi subuh nanti....chow cincau


No comments:

Post a Comment