Monday, August 8, 2011

8 RAMADHAN 1432H - 8 OGOS 2011 - ISNIN


Menu bersahur sama ler jugak lauknyer dgn menu berbuka...cuma yg bezanya ada Nora, Iwan dan Hanis...hehhehehee...pas sahur borak2 dulu dgn Nora,suamiku dah ke masjid...pastu aku memang tak tido lepas sahur...apa lagi settle kain ler tuk dilipat lagi...kije yg tak habis2..kan kan para ibu semua....

*******************************************************************************

Pagi ni bawak Harraz check up kat Kinik Balok...timbang jer...berat dia naik sikit jer...7.9kg..org punyer lah ramai..lupa plak pergi hari Senin..huhuuuhh..tapi sib baik pegi dgn suami...boleh gilir2 pegang Harraz. Lama dia duk dgn ayah dia..aku borak2 kat dalam dgn para2 ibu ngandung, n sama dgn aku yg bwk anak...



Eh Eh...tu bukan ayah dia tau..tu member ayah dia...member aku gak....


Misi lama baru nak bagi taklimat kat misi2 baru..tu yg lama tu.....adoooiiii...aku bkn per takut anak aku ter ehem ehem nantikan, susah lak nak g basuh...huhuhuhuuhuhuh 
:-(



Tini dgn kamera di mana2 jer akan snap......

************%%%%^^^^^^@@@@@@*******************

MENU BERBUKA LAK *NASI GORENG BERSAMA KFC*





Mok bagi bubur lambuk


Air request by Suami..milo ais dan teh o ais utk anak2..aku mana2 pun boleh..oooowhhh yer hari ni takde air soya n cincau yg sgt2 kami anak beranak sukai.....ok chow dulu......

No comments:

Post a Comment