Friday, August 5, 2011

5 RAMADHAN 1432H

Sahur pg ni..en suami request tumis sawi jer..masak lebih sikit nk bg mok...mok balas tomyam..dan aku mintak timun cina *tembikai*...tapi kalau org kg panggil "watermelon" jew...hehhehehee.....





Baru nak makan sahur...g kejutkan farah..tup2 si harraz lak yg bangun..speti bese dia tak ngamuk pun..cuma gitu ler,,,..tudung saji gak yg dicariknyer.......

                                                         MENU BERBUKA


ALHAMDULILLAH....hari ni Farah puasa penuh.....segar cam org tak pose...sihat g mari sana sini...dan dia jugak ler hamba ALLAH yg mhantar juadah utk jiran sebelah rumah.....emmmm bcerita mengenai jiran aku ni...dia seorg DUD yg tinggal bersama 3 org ank2nya...aku simpati sgt melihat keadaan mereka..dia baru gak bpisah dgn isteri dia...isteri dia skarang seorg kontraktor....tapi sejak suami dia je yg tinggal di sini keadaan rumah dia kat area belakang punyerlah bersih...siap bcucuk tanam lagi..kalalu dlu....perghhhhh memalukan kalau u all tgk....huk huk huk...ok lah tak pasai2 lak bcerita pasai DUDA tu...heheeehhee



Juadah hari ni Kuey tiaw..Along haikal tak suka sgt makn kuey tiaw ni...so aku dgn selamba jer g antar kuey tiaw ke mok..terus bgtau Haikal nak mkn kat sini....lalu mok pun bkata "mari lah Tini oiiii...takat Haikal sorang tu tak luak apa2 pun".....huh mok aku ni memang seorg HAMBA ALLAH  yg baik dan penyabar....MOK NIE SAYANG MOK BANYOK2..........huk huk huk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

No comments:

Post a Comment