Saturday, August 27, 2011

27 RAMADHAN 1432H-27 OGOS 2011-SABTU


Sahur sardin, pg ni aku n suami jer..Along Haikal sahur kat umah mok
sebab dah 2 mlm kami tak bersahur..huhuuhuh
lambat tido ler
tak sedar langsung
kesian anak aku
*******************************
Suami tak kije hari..so amik kesempatan pi town
nak beli baju along yg tak settle lagi
jalan JEM beb...
ish3.....



Tengah pilih kasut kat kedai tu...
Jenama PLAYBOY lak dia suka
Jangan jadik playboy dah ler besau nanti ek


Dek kerana lambat sgt balik dari town, singgah sana sini
suami aku ajak solat zohor kat Masjid Jamek Beserah
jap lagi nak singgah umah Kak Cik lak
nak amik kepek & nak antar lampu lip lap dan tudung




Kerenah Harraz dlm kete......

****************************************
MENU BERBUKA -  NASI BERIANI

Kirim dgn pok Yah nasi ni...malas masak dah akhir pose nie


TAPI
Petang tu suami aku kuar pegi Pasar Tani...
Dia siap belikan bahan2 ni
terasa nak makan BUDU ler plak
hehehehehehe



Ni lak DAGING RUSA
Dia nak aku masakkan ni pulak....
Mengikut perintah suamiku...
Heeheheehehehehee


Dalam kuali lagi


No comments:

Post a Comment