Sunday, August 14, 2011

14 RAMADHAN 1432H-14 OGOS 2011-AHAD

Sahur pagi ni makan lauk berbuka semlm jer masak lemak cili api...seperti biasa kejutkan Farah agak makan masa,,...malas bangun...pas sahur terus jemur kain..maklum ler hari ni kan tak kje...
pastu nak tido balik....
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

*****************************************************************************
MENU BERBUKA - NASI LEMAK BUAH BIDARA

Hari ni duk lepak2 kat umah jer...Haikal nak study...aku menonton jer dgn farah TV1 citer
Lembu Jasni dan Kassim Petola, citer lawak ...
banyak kali tidokan Harraz tak nak jugak tidonyer...
pastu dia baru nak tido Leha n anak2 dtg...dia lepak kat sini,
so aku ajak ler dia berbuka pose kat umah terus..
alang2 aku pun akan buat banyak gak nasi lemak...
pukul 2 tidokan Harraz dan Leha tidokan Dayana dlm bilik aku...
Leha g umah mok jap..aku g dapur nak masak..pasti Along Haikal bgtau Dayana muntah..
perghhh banyak giler...Farah g panggil Leha...masa Dayana nangis..
Harraz pun bangun..
main2 jap...pastu aku tidokan balik dalam pukul 4 ptg - 5 lebih dia bangun..
aku pun dah selesai masak
Ni tgh masak sambal sotong bertemankan si Harraz...
barang2 dah disediakan cuma nak tumiskan jer..
tu yg boleh masak sebelah dokong anak sebelah....
masa ni Along Haikal sedang solat..
lau tak dari tadi duk main dgn abang n kakak dia


Yang ni Arif belikan bersama air soya



Air 3 jenis.soya yg semestinyer....
sunquick dan nescafe o ais

Leha dgn Dayana

Laksa lemak kok da bagi...mabeles giler...sedap sgt2 kak
***************************************************
Lepas aku n Leha solat Maghrib, we all g umah mok..lepak2 time..nanti aku upload pic.

No comments:

Post a Comment