Monday, July 18, 2011

8.5.2011 - ANTI LYNAS AT TC

TELUK CEMPEDAK

Hari ni ada kempen ANTI LYNAS, so aku n husband turut serta gak pergi menyertainya...org agak ramai...esp org cina......dah lama tu baru Umi n Rashdan sampai......



Umi dgn ahli Parlimen PKR Indera Mahkota Puan Fuziah...dapat bunga sekuntum seorang sempena HARI IBU.......


Ini maknya kawan aku Farah Wahida...mak dia duk mcarik kawan2nya...nak balik dah tu....


Sempat lagi posing kat MC Donald....org punyalah ramai....fuhhhhhhhhhhhhh...panjang beratur....Umi n Rashdan belanja aku n family makan hari ni...TQ UMI





Harraz nak minum air gas.......


Suap Harraz makan kentang goreng...


Harraz main bunga....aku per lagi...posing dan terus posing

                       
                                                          Bersama suami dan anak2....



                                             
                                                       Aku bersama Puan Fuziah.....PKR

No comments:

Post a Comment