Thursday, September 17, 2009

28 RAMADHAN 1430 18 SEPTEMBER 2009 SAHUR
TOMYAM + TELUR DADAR

Kesian Along...sempat lagi tidur masa nak sahur....

Aku cuma minum FRESH MILK dgn kuih 2 biji...baru2 ni beli barang dapur...aku dah tukar minyak masak yg lebih berkualiti NATUREL BLEND yang tidak ader kolestrol..dan telur biasa ke telur OMEGA 3

BAKAL TAHFIZ - INSYAALLAH

*&*&*(&)(&)(&_*(^*&%$*%^#($)*&^_)*_)*)(*^*&$^#&^

27 RAMADHAN BERBUKA - KEDAI POK KOB

1ST time this year..we all makan kat luar..tu pun kat tempat yg selalu kami makan..kat maner lagi kalau bukan kedai PAK AKOB tu ajer..balik kerja tu aku g tempah..menunya..tomyam, daging merah,telur dadar dan kailan ikan masin. Ajak Umi sekali berbuka..pose sgt umienyer air siap order 3 gelas lagi tuk dia...sperti biasa di mana2 tempat gua akan akan gambar...kik kik




**********************************************

27 RAMADHAN 1430 17 SEPT - SAHUR

Nasi goreng jugak..aku goreng ikan jer...ikan kembung mok mah beri ajer..thanks ..hehehehe

Aku cam bese makan biskut wholemeal dgn teh o panas

*********************************************

26 RAMADHAN 1430 16 SEPTEMBER BERBUKA

NASI GORENG IKAN BERSAMA KFC
Emmmm...dah lama tak makan KFC...rindu rasernyer...hari ni aku cuma buatkan nasi goreng..then ajak suamiku beli KFC...yummy..enak bangat

No comments:

Post a Comment