Sunday, August 23, 2009

AUGUST 2009

20.8.2009

Cantiknyer hari nak senja...aku sajer je amik gambar nie...lihat keunikan Ilahi..



17.08.2009 ISNIN
Lepas Maghrib tu gi dengar ceramah my SIFU...USTAZ AZHAR IDRUS...ramai org...dan amat seronok...bawak anakku Haikal....ok jer dia...nak balik tu..cari2 selipar dia hilang...suami aku dan gendong dah dia...sampai kat tangga yang lain..aku nampak cam selipar anakku...tgk2 memang betul...budak2lah nie pakai sauk jer....hehehehehe

Tak berapa nampak along kat kereta WISH untaz (MY SIFU)

Anak2 saudaraku


16.08.2009

Raikan Besday Nurhanis Hazirah..buat awal 2 hari..beday dia acct. 18.8.09...tapi saja buat awal nak celebrate kat umah mok...meriah sikit.hehhehehehehe

Amik gambar anak ku si Farah...nie...muka kan baru lepas nangis...koya je tu....nak kawan dgn org2 besar dia kecik lagi...nangis sokmo...huhuhuhuhu

15.08.2009

Mlm tu ader Jamuan Makan opis aku kat Santai....anakku Haikal kekenyangan samapi tertidur lepas semayang Isyak...

14.08.2009
Hari nie aku MC dek kerana ketebalan bibir mulut berlaku kembali...tapi kali nie agak lebih tebal sikit...brmula selepas Maghrib..g makan kat Kedai Pok Kob...rasa gatai2 kit bibir mulut ut....tup2 dah membesar...terus g Klinik Syed..dapat MC...
Pukul 11 siap masak tuk hidangan tengahari...

Ulam2...yang bestnyer Petai tu...peh sedak giler...then Farah jadi model...model Petai..hehehehhehe

Ikan selar masak pedas...ulam2

Sambal udang bersama petai


Pukul 12.00 g amik along dan pok su adam balik dari sekolah...apa lagi anak2 wek semua nak ikut..."mak yam nak itut...mok kata tak yah bawak ler..panas2 nie...aku kata bawak jer lah mok...tengok anak dara aku merajuk ler tu..nak ajak naik sampai kelas along...maner boleh sayang oooiiii....along balik dgn gembiranyer sebab aku ada kat umah..siap masak untuk dia....seronok gak jadi surirumah tangga sekali sekala nie...

No comments:

Post a Comment