Tuesday, April 28, 2009

25.4.2009 lepas Maghrib tu aku nak lipat kain...tengah2 sibuk wak kerja lain..aku tengok anak dara aku dah pun siap lipat kain....fuhhhhhh leh tahan anak daraku lipat..kira menjadiklah jugak...lepas tu aku betulkan sikit2.....rajin anak ibu harap2 sampai ke besar panjang...dan sampai bila2


Siap lipat kain nak main LEGO plak bu.....



Hari tu jaga Tiha, Leha n Arif nak g makan ikan bakar kat ANA IKAN BAKAR so aku tak bagi ar dia bawak anak,bkn per lau bawak anak susah kit nak menikmati keenakan ikan...hehehehhhehe.We all biase ar cam tu...sporting what......hehehehheee.Dia main dengan Kak Farah, siap main amik bakul sampah lagi letak atas kepala..dah puas le tuh.....

" Mak Yang...nak nie.......aku bagi ler dia makan KISMIS TOK GURU....SEDAP kismis tu coz tak manis so sesuai tuk semua golongan.......hehehhee

No comments:

Post a Comment